להשכרה: דירת נופש יפהפיה במרכז פירנצה

דירה להשכרה בפירנצה: פיורנטינים לשבוע (או יותר)

רוצים לחוש את פירנצה כמקומיים ולא כתיירים? הציצו בתמונות של דירת הנופש המוארת הזו, הממוקמת במרכז פירנצה. מדובר בדירת 100 מטר ששופצה לאחרונה והיא אידיאלית לשהייה של משפחה מורחבת או קבוצת זוגות/ חברים.

הדירה ממוקמת באיזור כיכר וכנסיית סנטה קרוצ'ה, בקומה השלישית של 'פאלאצו' פיורנטיני, ללא מעלית. יש בה סלון מרווח ומרוהט, מטבח פתוח הפונה אל פינת האוכל, מיזוג אוויר, חיבור לאינטרנט ואפילו פסנתר.

בדירה מטבח מצוייד ומאובזר במקרר, תנור, כיריים, מיקרו, מדיח כלים וכלי אוכל.

יש בדירה שלושה חדרי שינה (+ חדר שינה רביעי בקומת גלריה) ויכולים ללון בה בין 6 ל-10 איש: משפחה מורחבת או קבוצת זוגות/חברים.

בדירה שלושה חדרי אמבטיה והיא מצויידת במצעים, מגבות ומכונת כביסה.

ביום יפה (ובעצם בכל יום) אפשר לראות ממרפסת הדירה את כיפת בית הכנסת של פירנצה, הנמצא מרחק הליכה קצר ממנה. כחמש דקות הליכה מהדירה נמצא השוק העתיק של סנט אמברוג'ו, שם אפשר לקנות פירות וירקות טריים ומגוון רחב של מוצרים. זה השוק בו תפגשו את תושבי העיר עורכים את קניותיהם היומיות.

הדירה מושכרת לתקופות קצרות, מינימום שלושה לילות.
כמה יעלה: בהתאם לעונה, החל מ-1300 יורו לשבוע ועד 9300 יורו לשלושה חודשים.
מסלולים מפורטים לטיול בפירנצה: כאן
לפרטים נוספים והזמנות: dalit@vivaitalia.co.il

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך
האביב האיטלקי כבר כאן

האביב האיטלקי כבר כאן

הגנים של איטליה לובשים את בגדי האביב שלהם. למה שלא תבואו לבקר? קבלו את הגנים הבוטאניים היפים ביותר בצפון איטליה*.... המשך