וילה ג'ינברה, מזרח טוסקנה

וילה נפלאה בטוסקנה. לא תרצו לצאת ממנה...

לקוחות שלי חזרו מטוסקנה אחרי שהתארחו באוגוסט בוילה שאת תמונותיה תראו מיד. דקה אחרי שנחתו, סימסו לי: "היי. היה מהמם. מהמם. נדבר". בשיחות שניהלנו לאחר ששבו לשגרה, הסתבר לי שתוכניתם המקורית, לשכור את הוילה לשבוע ולצאת ממנה מדי יום לטיולים בסביבה, השתנתה לחלוטין כשנכנסו אליה: הם כל כך אהבו את הבית, עד שבלי לשים לב בילו בו את רוב היום… קבלו את וילה ג'ינברה.

וילה ג'ינברה היא אחוזה כפרית יפהפה מהמאה ה-18 ששופצה בקפדנות ומציעה ארוח מפנק בשלוש דירות מרווחות, מרוהטות בסגנון טוסקני עתיק.

לכל דירה יש כניסה נפרדת והוילה מושלמת למספר משפחות או זוגות של חברים המעוניינים לבלות את חופשתם יחד תוך כדי שמירה על הפרטיות.

בוילה שלוש דירות המתאימות לאירוח של 20-22 איש:

דירה ל-8 איש: בקומת הקרקע אולם גדול עם שולחן אוכל עבור 20 איש, סלון מרווח, מטבח מאובזר עם אח, חדר שינה זוגי עם שתי מיטות נפרדות וחדר אמבטיה פרטי. בקומה הראשונה יש חדר שינה זוגי ולידו חדר אמבטיה עם מקלחת, חדר שינה זוגי עם חדר אמבטיה פרטי ומרפסת עם נוף פנורמי, חדר שינה נוסף ולידו חדר אמבטיה עם ג'קוזי.

דירה ל-6  איש: בקומת הקרקע סלון גדול ובו מטבח מאובזר, חדר שינה זוגי עם אמבטיה צמודה וג'קוזי, חדר זוגי עם שתי מיטות נפרדות וחדר שינה זוגי עם חדר אמבטיה.

דירה ל-6 איש: סלון מרווח עם אח, מטבח מאובזר, מרפסת פנורמית,  חדר שינה זוגי עם אמבטיה, חדר שינה עם מיטת קומות וחדר שינה זוגי נוסף, חדר אמבטיה.

בכל דירה יש מדיח כלים, מיקסר, טוסטר, מכונת כביסה, תנור וטלביזיה.

הוילה מוקפת גן נפלא עם ברכת שחיה פרטית, עם מיטות שיזוף,  פינות ישיבה מוצלות ועמדת בר בי קיו. סביב הוילה כשני דונם של שדות ירוקים, מושלמים להליכה יומית רגועה.

וילה ג'ינברה שוכנת במיקום שקט ופנורמי במזרח טוסקנה, מרחק נסיעה קצר מארצו, קורטונה ואגם טראסימנו. אל ערים נוספות בטוסקנה ואומבריה כמו סיינה, פירנצה ופרוג'ה ניתן להגיע בתוך שעה נסיעה.

להזמנות: דלית 054-4735480

dalit@vivaitalia.co.il


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך

יום בגארפניאנה, צפון טוסקנה

הטיול בקררה עם אלנה ופייטרו פתח את התיאבון, ואנחנו ממשיכים ליום טיול באזור גארפניאנה Garfagnana, ריאה ירוקה ומיוערת הנמצאת בצפון מערב טוסקנה, בין שמורת האלפים... המשך