הנה זה בא: מכירות סוף עונה ברומא

הצלחתם להתאפק עם הקניות? יופי! 5 בינואר הוא התאריך הרשמי של תחילת מכירות סוף העונה באיטליה. הנה כמה מהאזורים המומלצים לקניות ברומא.

מרכז העיר: 'משולש האופנה' שקודקודו בפיאצה דל פופולו וזרועותיו הן ויה דל קורסו Via del Corso  וויה דל באבואינו Via del Babuino, נחשב לאזור הקניות היוקרתי בעיר, כאשר בתוכו נמצאות כל חנויות המעצבים והמותגים, בינהם: מקס אנד קו, טוד'ס, פורלה, מקס מרה, לואי ויטון, גוצ'י, דיור, בולגרי ועוד ועוד. הרחוב המושלם לווינדוז שופינג ותצפיות על אלו שבאמת קונים הוא Via dei condotti, המחבר בין ויה דל קורסו למדרגות הספרדיות. לא רחוק משם נמצאת גלרית אלברטו סורדימתחם חנויות הנמצא על ויה דל קורסו מול פיאצה קולונה Piazza Colonna, הנקרא על שמו של אחד מהקומיקאים האיטלקים הגדולים של זמננו. מושלם לימי גשם, למי שאוהב מרכזי קניות אך לא רוצה להרחיק למענן אל שולי העיר. בין החנויות במתחם: זארה, אימג'ינריום, טרוסארדי, גס, קלווין קליין, כלבו לה רינשנטה ועוד.

+ + +

פיאצה נבונה: Via del Governo Vecchio והמשכו, Via dei Banchi Nuovi, הם רחובות מדליקים עם חנויות וינטג' ובגדי יד שנייה תקופתיים.

+ + +

הפנתיאון: ברחובות Via Campo Marzio ו Via del Piè di Marmo ישנן הרבה חנויות של מעצבים עכשוויים. חפשו את רגל השיש הענקית בסמטה צדדית היוצאת מהרחוב.

+ + +

קאמפו דה פיורי: ברחוב Via dei Giubbonari, המחבר בין שוק קאמפו דה פיורי לגטו היהודי, תמצאו הרבה חנויות בגדים ובוטיקים קטנים. הפסקה מהקניות תוכלו לעשות בכיכרונת הקטנה והמקסימה Largo dei Librari הנמצאת ברחבת כנסיית סנטה ברברה דיי ליברארי, או במעדניית רושולי השווה.

+ + +

טרסטברה: בשכונה שמעבר לנהר תמצאו שילוב מקסים של חנויות, מסעדות, בתי קפה, בוטיקים, חנויות ספרים ומוזיקה, כנסיות וככרות מצודדות. האיזור מתאים במיוחד לקניות ליליות. אל תחמיצו את חנות הנעליים המהממת של Joseph DeBach ב- Piazza de' Renzi, 21.

+ + +

ויה נציונלה: רחוב ראשי עם חנויות מותגים ורשתות, ממנו כדאי לפנות אל רחוב קטן חמוד וכמעט נטול תיירים ששמו Via dei Serpenti (דרך הנחשים). הרחוב יורד בכיוון הקולוסיאום הנראה למרחוק. כאן תוכלו להנות מתמהיל מגוון למדי של חניות בגדים, מעדניות, פיצריות וחנויות מקומיות 'של פעם'. רעבים? נסו את המאפיה הזו.

+ + +

אזור הותיקן: שוטטו ברחוב Via cola di Rienzo הרחב, בעל האופי הפריזאי. בקרו במעדנייה המשובחת קסטרוני Castorni, במעדנייה של פרנקי או בחנות הכלבו Coin שפתוחה גם בימי ראשון. חוץ מזה ישנן כאן חנויות של מותגים איטלקיים: בנטון, דיזל, מיס סיקסטי, פורלה, סטפנל ועוד.

+ + +

סן ג'ובאני: חנות כלבו Coin נמצאת ליד תחנת המטרו San Giovani. בסמוך, מתקיים מדי יום (מלבד יום א') שוק בגדים ויד שנייה של ויה סאניו Via Sannio  הפועל מהבוקר ועד 14:00 בצהריים. אם כבר הגעתם עד לכאן, שימו לב לרחוב Via Appia Nuova היוצא משער סן ג'ובאני, ומגיע אחרי המון המון חנויות אל תחנת המטרו Colli Albani.

+ + +

מרכזי קניות: אם באים לרומא למספר ימים מצומצם, עדיף לא לבזבז את הזמן על נסיעות ולא להרחיק אל מרכזי הקניות הנמצאים ממש בשולי העיר, אך אם אתם ממש ממש חייבים (או מגיעים לאיזור עם רכב) הנה כמה מהם:

Euroma 2 מרכז קניות חדש הנמצא בשכונת Eur, בדרום רומא לכיוון שדה"ת פיומיצ'ינו. הגעה די מייגעת אם מסתמכים על תחבורה ציבורית: במטרו קו B עד תחנת Eur-Fermi ומשם באוטובוסים 700, 070, 709.

Porta di Roma מרכז קניות פורטה די רומא נמצא בצפון צפון העיר. הגעה בתחבורה ציבורית עם אוטובוס 38 מתחנת הטרמיני.

Parco Leonardo מרכז קניות מצויין ליד שדה התעופה של רומא (ליאונרדו דה וינצ'י), בקרבתו נמצא גם מתחם הקניות הפתוח דה וינצ'י Parco Commerciale da Vinci וגם חנות ענקית של דקטלון.

+ + +

וגם: אזור פיאצה פיומה Piazza Fiume ופיאצה אלסנדריה (עם השוק הקטן במרכזה), ויאלה אריתראה Viale Eritrea, ויאלה ליביה Viale Libia, אזור פיאצה בולוניה Piazza Bologna, ויאלה מרקוני Viale Guglielmo Marconi. למי שרוצה לטייל קצת ברומא הלא תיירותית.

______________________________________________________

ואיפה ישנים ברומא?

______________________________________________________

צילום: דלית קצנלנבוגן (2014)
אפריטיבו. Antico Caffè Greco, ויה קונדוטי, רומא

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך

סיור טעימות בטסטאצ'ו, רומא

לפני שש שנים עבר קני דאן מפילדלפיה לרומא ונשבה בקסמה של שכונת טסטאצ'יו הצבעונית והפעלתנית. את מה שהתחיל כשיטוט קולינרי שנהג לערוך עם בני... המשך