סיור טעימות בטסטאצ'ו, רומא

קני דאן ומגש ספלוני הטירמיסו, סיור טעימות בטסטאצ'ו

לפני שש שנים עבר קני דאן מפילדלפיה לרומא ונשבה בקסמה של שכונת טסטאצ'יו הצבעונית והפעלתנית. את מה שהתחיל כשיטוט קולינרי שנהג לערוך עם בני משפחתו ואורחיו בין המקומות האהובים עליו בשכונה, הפך קני למיזם מצליח.

קני מדריך סיור טעימות של ארבע שעות בו מוזמנים המשתתפים לבקר באתרי האוכל השווים ביותר בשכונה: להתענג על הקורנטי הטריים והטירמיסו בספלוני שוקולד של Barberini, לדגום נקניקים וגבינות אצל Volpetti, לנגוס בסופלי, לשבת על צלחת ריגטוני קרבונרה אצל Flavio, להתמסר לקאנולי של קוסטנצה בשוק החדש של טסטאצ'ו וכמובן, ואיך לא, לקנח בגלידה… הסיור מספק הצצה בלתי נראית לחיי היומיום של שכונה אותנטית ברומא תוך הזדמנות לפגוש את הנפשות הפועלות מאחורי המסורות הקולינריות שלה.

כמה זמן: ארבע שעות
כמה עולה: € 79 לאדם וכולל 10 טעימות מזון נדיבות וכוס יין.

בעקבות הצלחת סיורי הבוקר בטסטאצ'ו הוסיף קני עוד שני סיורים: סיור בוקר בשכונת טרסטברה (79 יורו לאדם) וסיור ערב בטרסטברה (99 יורו). בשני הסיורים מבקרים במקומות האוכל השווים ביותר בטרסטברה, ואין מצב שתסיימו את הסיור רעבים.

פרטים נוספים באתר של קני


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך

מה ההבדל בין דנטה לאל-דנטה?

ליאור אביב וצאלה גליגאני נושמים את טוסקנה כבר שנים רבות: ליאור הוא הסטוריון אומנות ומדריך טיולים בפירנצה וצאלה בעלת בית ספר לבישול ליד לוקה, המציע... המשך