מה ההבדל בין דנטה לאל-דנטה?

כיפת הדואומו (הקתדרלה) של פירנצה. צילום: דלית קצנלנבוגן (2012)

ליאור אביב וצאלה גליגאני נושמים את טוסקנה כבר שנים רבות: ליאור הוא הסטוריון אומנות ומדריך טיולים בפירנצה וצאלה בעלת בית ספר לבישול ליד לוקה, המציע סדנאות בישול וקולינריה. עכשיו הם משתפים פעולה ומציעים למטיילים בטוסקנה מפגש מרתק המשלב את שתי האהבות שלהם.

מה הקשר בין בשר בקר ובניית כיפת הקתדרלה של פירנצה? האם מערוך (באמת) מסתיים בין שתי כפות הידיים? איזו ארוחה תכנן דונטלו ולמה בסופו של דבר לא יצאה אל הפועל? מה ההבדל בין דנטה לאל-דנטה?

על שאלות אלו ועל רבות אחרות ישמחו להשיב לכם ליאור וצאלה, המזמינים אתכם לסדנה מיוחדת שתעסוק בסמלים ומשמעותם באומנות הרנסנס ובמטבח הטוסקני. הסדנה תתחיל (איך לא) באפריטיף והיכרות ותמשיך בהרצאה מלווה בשקופיות, בו יציג ליאור צדדים שונים באמנות הפיורנטינית. לאחר ההרצאה ילמדו המשתתפים להכין פסטה מעשה ידיהם. המפגש יסתיים בארוחת ערב טוסקנית בליווי יין משובח, בו תוגש (בין היתר) הפסטה שהכינו המשתתפים.
הסדנאות נערכות בפירנצה, בלוקה ובמקומות נוספים ע"פ הזמנת הלקוחות.

בונאפטיטו !!! Buon Appetito

לפרטים נוספים והזמנות:

ליאור:

liorinfirenze@gmail.com

39-329-8159160+

+

צאלה:

info@cookingintoscana.it

39-340-3285503+

+

ניתן להזמין סיורים מודרכים בפירנצה או קורסי בישול גם בנפרד כמובן!

+

עוד כתבות על טיולים באיזור צפון מערב טוסקנה / ליגוריה:

יום בגארפניאנה

עיר השיש

הקרמבו הכי יפה בעולם

אדמה משוגעת

חופים הם לפעמים

+

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך
האביב האיטלקי כבר כאן

האביב האיטלקי כבר כאן

הגנים של איטליה לובשים את בגדי האביב שלהם. למה שלא תבואו לבקר? קבלו את הגנים הבוטאניים היפים ביותר בצפון איטליה*.... המשך