ארבעה מקומות טעימים באומבריה

עונת הסתיו מתאימה לאומבריה. ירידי שוקולד ופטריות כמהין, בתי בד הנפתחים לכבוד המסיק, שלכת כתמתמה, אשכולות ענבים לקראת הבציר וכמובן – אוכל טוב. אז איפה אוכלים באומבריה? אם אתם במקרה באזור ספולטו, גוביו או פרוג'ה, הרשו לי להמליץ לכם על ארבעה מקומות נהדרים, בהם סעדנו בטיולנו האחרון באומבריה.

1

ספולטו  > Ristorante Lampone

מסעדת Lampone של השף מיקלה פידונה ממוקמת למרגלות העיר העתיקה של ספולטו, (שימו לב, מיקום המסעדה השתנה והיא ממוקמת במתחם האירוח Fontepino). שמגיעים (חובה להזמין מקום מראש) ומתמסרים למנות המעולות שמיקלה יוצר יחד עם שותפתו מריאנה, לא רוצים (ולא יכולים) לעזוב. המסעדה מתמחה בעיקר בבשר: מנות שזכו לתשואות מקרניבורים מושבעים היו פילה בקר ותבשיל של בקר ביין, אך גם הצמחונים נהנו מהפסטות, הריזוטו, מנות הפתיחה המקוריות והסגרנטינו המושלם.

Ristorante Lampone
Lampone Pontepino
Loc. Perchia 06049 Spoleto PG
Tel. 0743/840135
Cell: 347/6304960

+

איפה ישנים בספולטו?

Hotel San Luca

Hotel dei Duchi

וליד ספולטו/מונטפאלקו: Villa Zuccari

2

גוביו  > Castello di Petroia

מסעדת מלון קסטלו די פטרויה, הממוקמת בקרבת העיר גוביו שבצפון אומבריה, דורגה אצלנו כאחת מהמשובחת ביותר בטיול. סעדנו כאן בצהריים לאחר חיפוש פטריות כמהין וכל מנות הארוחה שרקח השף וולטר פאסרי התבססו על מעדן יוקרתי זה: סלט עוף בכמהין, ניוקי ממולא גבינת קצ'וטה עם כמהין, קרפאצ'ו בקר עם פרחי חרדל, כמהין ופרמיג'אנו, טירמיסו עם Vin Santo… היה כל כך משובח, שלאחר הארוחה כל מה שרצינו היה לחטוף תנומה, להתמוסס באחד מחדרי הטירה ולהתעורר בה למחרת. המסעדה פתוחה בשעות הערב ואם מעוניינים לסעוד כאן בצהריים יש לתאם מול המלון.

Castello di Petroia
Loc. Petroia – 06024 Gubbio PG
Tel: +39 075 920287
info@petroia.it

+

איפה ישנים באזור?

Castello di Petroia

3

גוביו  > Castello di San Vittorino

אל המטבח של אנה ואלפרדו הגענו לאחר שחיפשנו פטריות כמהין עם פרנצ'סקו, אחיה של אנה. זו הפעם השלישית שלי בשנתיים האחרונות שאני מגיעה לכאן עם קבוצות (שונות), וארוחת הצהריים שאנחנו אוכלים כאן על טהרת הכמהין זוכה לשבחים מכולם, שרוצים להשאר בכסאותיהם ולהמשיך לאכול כאן לנצח. אפילו סרבני כמהין הודו בפה מלא (כמהין) שהארוחה היתה יוצאת מגדר הרגיל, אז מה אכלנו שהיה כל כך טעים?

Cestino di patate con fonduta di formaggi al Tartufo nero di Gubbio – סלסלת תפו"א עם פונדו גבינות וכמהין שחורות מאיזור גוביו.
Tagliolino al Tartufo nero di Gubbio – פסטה עם חמאה וכמהין שחורות מאיזור גוביו.
Girello di Chianina ai funghi di stagione – פילה עגל עם פטריות העונה.
Tiramisù ai frutti di Bosco – טירמיסו עם פירות יער.

בקיצור, מומלץ בכל פה ותמסרו דש ממני לאנה ואלפרדו וכמובן לפרנצ'סקו ולכלבו הנאמן, שאם לא היה מוצא את הכמהין בבוקר, הן לא היו מוגשות לשולחן בצהריים.

Castello di San Vittorino
Agriturismo castello di san vittorino
Localita' San Vittorino 5, 06024 Gubbio PG
Phone: +39 075 922 2300

+

איפה ישנים?
בטירת סן ויטורינו 3 דירות אירוח צנועות מאד, במיקום מרהיב מול מונטה אינג'ינו וגוביו.
בקיץ תוכלו ליהנות מבריכת שחיה הצופה אל הנוף. אם אתם מחפשים משהו מפואר, בואו לכאן לארוחת צהריים בלבד.

Castello di San Vittorino

4

פרוג'ה  > Ristorante DivinPeccato

בספטמבר 2016 עברה המסעדה המוצלחת DivinPeccato למיקומה החדש דרומית מערבית לפרוג'ה (20 דקות נסיעה מהעיר). הצוות נשאר: חבורה של אנשים יצירתיים ומקצוענים המארחים מדי ערב את המקומיים המוכנים להרחיק קצת מפרוג'ה לאיזור שאינו תיירותי במיוחד, רק כדי להנות מנפלאותיו של השף ניקולה פנפנו: לחי בקר ביין סנג'ובזה, ברווז ברוטב תאנים, פילה בקר בעשבי תיבול, רביולי ממולא ריקוטה ופרמיג'אנו ברוטב פטריות פורצ'יני, פסטה עם טרטופו וגבינת פקורינו ולקינוח: סמיפרדו פיסטוק.

DivinPeccato
Via Pievaiola 246
Area Casina Rossa
Perugia
39-0755149524+
39-3471562289+

+

איפה ישנים באיזור פרוג'ה?

Castello Di Monterone

Borgo dei Conti

Borgobrufa Spa Resort

Alla Posta Dei Donini & Spa

+

+

+

+

+

+

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

שמישהו יפתח את הברז

"אני לא מאמין שאנחנו שילמנו עכשיו על ביקור במפל מלאכותי" מקונן תייר איטלקי באזניה של הקופאית במרכז המבקרים, אבל הסבריה המלומדים לא מרגיעים את... המשך
וילה לה מוקיה, קורטונה, מזרח טוסקנה

וילה לה מוקיה, קורטונה, מזרח טוסקנה

לבעלי הוילה הזאת, הנמצאת ליד קורטונה שבמזרח טוסקנה, היה חלום: במשך שנים תכננו לרכוש בית חווה ישן, לשפץ אותו ולהפוך אותו למלון בוטיק קטן.... המשך