בעקבות טיול קרנבלים 2017

אורלי שלום,

חזרנו השבוע מטיול חמשת הקרנבלים של סולו איטליה בהדרכת דלית קצנלנבוגן. נהנינו מאד מהטיול וזאת בזכות המדריכה הנפלאה דלית – ידענית, משקיעה, דואגת והכל ברוח  טובה, בחיבוק, בחוש הומור ובחיוך. היא הצליחה לגבש במהירות 36 אנשים זרים לחבורה מלוכדת, ושמחה.

חברת סולו איטליה צריכה להיות גאה במדריכים כאלה, שיחד עם הלוגיסטיקה הטובה (מלונות, אוטובוס, תקשורת, תכנית) עשו את הטיול לחוויה בלתי נשכחת.

בברכה

אהוד שפניר ובת-שבע פלג-זמרי

בואונה נוטה טוטי! בואונה נוטה מתאו!

מי ששומע אותי שירים יד… אני לא אעשה לכם ספירת שוקולדים אבל אם תקשיבו לי תקבלו הפסקת פיפי. אז דלית היקרה, בשם כל הקבוצה אני רוצה להודות לך, להלל ולשבח ולהעביר לך דברים שנאמרו עלייך במהלך הימים. קיבלת קבוצה של זרים ולא קבוצה קטנה. הפכת אותנו לחבורה שהלכה אחרייך בשמחת הקרנבלים. ברוגע ובנועם העברת לנו ידע עצום בהיבטים השונים של איטליה ותיבלת הכל בפניני אומנות, ספרות ומוזיקה. כך נהיינו קבוצה למופת: מדייקת, שמחה, מקבלת בקלילות פקקי תנועה, צועדת 13 ק"מ ביום ועוד מחייכת בסיפוק. התלהבותך העצומה מאיטליה, דאגתך לפרטים הקטנים, יכולת ההכלה הכובשת שלך – גרמו לנו לאהוב את ארץ המגף עוד יותר. זכינו למדריכה מקסימה ומוצלחת ולטיול מרהיב שזוכה למקום מכובד בדירוג טיולינו.

מילה גראציה קארה!

ונשמח אם תעבירי את תודתנו ל'סולו איטליה' על הארגון החלק והזורם.

טיול חמשת הקרנבלים 2017

בוקר טוב דלית,

רצינו להודות לך על טיול נהדר. כל הכבוד על הסבלנות והסובלנות לכל אחד ואחת. על ההדרכה, הידע והארגון המאד מוצלח. לכבוד הטיולים הבאים!

שוב תודה, תמר ואברהם.

17 במרץ 2017

היי דלית,

שניים שלושה דברים לי אלייך:

  1. טיול הקרנבלים לא מרפה ממני ובזכותך. העברת כל כך מעניין חומר שלולא את, היינו חולפים על פני מאות אתרים בלי להבחין בהם.
  2. יחס אנושי כמו שאת נתת לא יסולא בפז.
  3. אמרת שאתם מתכננים לסוע בקיץ לטיול 'בתמצווש'? אז מזל טוב ותהנו ותחפשי טוב טוב מדריך לפחות כמוך.

נאורה

+

+

+