בעקבות טיול 'נוטלה' מאי 2016

אני מבקשת לשוב ולהודות לך, דלית,
על טיול מקסים, מלא חוויות ויזואליות וקולינריות.
אווירה של קבלה והכלה, שאת יצרת וממך פשטה בקבוצה.
נועם אישיותך עיצב את רוח הטיול.
בלי מחלוקות, בלי הרמת קול מול רצונות וטעמים שונים.
חזרנו עם חיוך על השפתיים וחשק לשוב ולטייל עוד ועוד.
בהכרת תודה עצומה על חוויה מתוקה
כמו השוקולד של טורינו לפחות.
י. ר.

הי דליתוש,
רציתי להודות על הטיול המרתק והכיפי,
על היחס הטוב, הדאגה,
הרגישות והאכפתיות,
הסיכום ממצה ויפהפה,
מקווה להתראות בטיולים נוספים,
נשיקות,
באהבה,
טל

משפחת פטרוניו (עליזה, ליאת וחיים) מבקשת לומר תודה מיוחדת לדלית המדריכה על המקצועיות, החברות והאנושיות שהביאה איתה, ושהיו הבסיס המוצק להצלחת הטיול. תודה לכל אחד ואחד מכם בקבוצה על השיתוף והרוח הטובה שהבאתם, שעשו את הטיול הראשון שלנו לאיטליה למוצלח שכזה.

השתתפתי בטיולים מאורגנים לחו"ל ופעמים רבות היתה לי ביקורת לא במיוחד חיובית. הפעם נהנתי ראשית מדלית, מדרך ההתנהלות שלה, החן, האמפטיות, ההקשבה והתשובות הטובות וכמובן הידע שיש לה. והכל בדרכי נועם. המקומות היו מענינים, מרתקים לפעמים והחברה היתה אמפטית ממושמעת וכיף היה להשתייך אליה. כמובן שאמשיך בעתיד להשתתף בטיולים במסגרת חברת סולו ובמיוחד איתך. כל טוב ולהתראות איתך ועם כולכם. אתי

עבור: מישל

ברצוני להודות לדלית קצנלנבוגן!
"אין עליה" כלשון הסלנג. מדריכה כל כך אנושית, אמפטית וחביבה. אשה מכילה, קשובה ונותנת יחס אישי לכל אחד ואחד. בנעימותה, בקבלה שלה את כל אחד ואחד בקבוצה, היא הביאה אנשים שונים כל כך להיות קבוצה מגובשת שבה כולם בשביל כולם, כולם משתפים פעולה וכולנו לא נפרדים לאורך כל הטיול. ואת כל אלו דלית עושה יחד עם 'תקתוק' הטיול כדי שהכל יעבוד, ואכן הכל עבד, הכל זרם באווירה קבוצתית נעימה כל כך. בזכותה הטיול היה לחוויה נפלאה. ובעצם מה אני רוצה מטיול: שזו תהיה חוויה נעימה שאקח איתי, פלוס למידה והיכרות עם הארץ המטויילת. ודלית עשתה זאת!
אלפי תודות.
חנה ניצן, רחובות.
כותבת גם בשמי וגם בשם סוניה לויאבה.
נב. מילה טובה למישל שאיתה ניהלתי את כל השיח עד לנסיעה ולאחריה.

+

+

+