בעקבות טיולי שוקי חג המולד 2017

דלית יקרה, תודות. בשמי ובשם יונה, רציתי להודות לך על טיול מקסים. נהנינו מרוחב הידיעה שלך, מהיכולת המופלאה שלך ביחסי אנוש, מהארגון המצוין של המסלול ומקצבו של הטיול. לא רצנו ונהנינו מהשהייה בכל המקומות. הארוחות המעולות והנינוחות והמלון הנהדר והחמים השרו עלינו אוירה של חופש. הערכנו מאד את כל המחוות של הצ'ופרים היום-יומיים. זה לא מובן מאליו ומעיד על מחשבה. הכרתי אשה מעצימה ומהממת. חיבוק ענק מיונה וממני. סופשבוע מצוין לכולכם.
תלמה

דלית היקרה, לא הספקנו לומר מספר מילים: המון המון תודה על שבוע מקסים. תודה על היחס האישי והאנושי. תודה על המסלול המקסים והידע הרב שצברנו. כבר אמרנו לך: את המדריכה האולטימטיבית. אין עליך ! מקווים לפגוש אותך בעתיד.
כבר מתגעגעים, משפחת חורש

שלום דלית יקרה !
זה היה טיול קסום עבורנו.
מקווים שנזכה לעוד טיולים כאלה אתך.
אני עדיין חשה צער שלא נפרדתי ממך כפי שרציתי.
ואולי זה כדי שנמשיך לטייל ביחד…
להתראות
כרמלה

דלית יקירה, אין כמוך!
נהנינו מכל רגע מהדרכתך מנעימות הליכותיך היחס והחמימות.
בטוח שנצטרף לטיולים נוספים בהדרכתך.
תודה שוב באהבה והערכה
לאה ומשה

לך דלית,
חברי קבוצת טיול שוקי חג המולד 2017 מודים לך בהצדעה ובחיבוק על הטיול המעניין והמהנה בטירול הדרומית. אין עלייך דלית! הובלת אותנו – בתכנונך, בארגונך וביישומך – למסע אנתרופולוגי מיוחד ויפהפה בחבל ארץ זה. הקנת לנו תובנות ותחושות שחרטו בנו חוויה אישית וקבוצתית מעוררת השראה. למותר לציין את הידע הרב שיש לך בנושאים שונים אודות איטליה ולציין את היכולת המופלאה שלך להעביר אלינו ידע רלוונטי בהיקף ובמידה אופטימליים בדרך שעוררה התעניינות רבה וסברה את האוזן.
ראוייה גם לציון אישיותך הנעימה אשר הקלה והמתיקה לנו את חווית הטיול. נוכחנו גם לראות את כישורייך בניהול הקבוצה באסרטיביות וברגישות רבה וכן בהתנהלותך המופתית ברגע של משבר. אין ספק שמעבר לנופי הטבע, תנאי האקלים והארגון היעיל, את היא זאת שעשית לנו את הטיול! והראיה, רובנו הולכים אחרייך מטיול לטיול ומצרפים חברים חדשים.
מעריכים ומחבקים אותך באהבה גדולה,
בשם כל הקבוצה,
מירית דותן
טיול שוקי חג המולד

30/11-6/12
2017

בשם כל הקבוצה אנחנו רוצים לומר מילה אחת מיוחדת ומכל הלב – תודה! תודה על דאגה וארגון ללא לאות לכל פרט ולכלל הקבוצה וכל זאת בשלווה וברוגע מוחלט. את היית המודל למדריכה המושלמת, זאת שמתקתקת דברים בצורה חלקה, שפותרת כל בעייה, שמספרת את ההסטוריה ואת סיפורי האיזור כמו יין טוב ומשובח, שידעה איך להכניס אותנו לאווירת חג המולד. יש לך ידע רב שחובר למינון מדוייק, אנושיות גדולה וסבלנות אין קץ.
מליון תודות לך, באהבה רבה מכולנו.
ליאור
טיול שוקי חג המולד 7-13.12.2017

 

+

+

+