בעקבות הטיול בפריולי ונציה ג'וליה ביוני 2019

דלית יקרה!

הסתיים טיול נוסף עימך הפעם לאזור פריולי שהיה פשוט מושלם בכל מרכיביו. משחשתי שכך חושבים שאר משתתפי הטיול, חשבתי לעצמי מה עושה אותו לכזה ונזכרתי בקורס רשות שבחרתי בעת לימודיי האקדמיים ושנקרא Business Ethics ובעברית “מוסר בעסקים”.

את תוכנו של הקורס ניתן לתמצת במשפט: ראה בכל הגורמים המעורבים בעסקיך – שותפים: העובדים וההנהלה, הספקים והלקוחות. את כולם ראה כשותפים.

אודה ולא אבוש שלא תמיד הצלחתי ליישם זאת ואילו את דלית, לא אגזים אם אומר יכולה את לכתוב מהדורה משלך לקורס כזה.

את מנהיגה את הטיול ורואה בכל הגורמים המרכיבים אותו שותפים. החל בנו המטיילים, הנהג והמדריכים המקומיים. צוותי המלונות והמסעדות, וכלה בצוות המסור במשרד סולו איטליה.

בכולם ועם כולם את נוהגת כשותפייך למשימה עם אגו נמוך מים המלח, קשובה לכולם, פתוחה למלא כל משאלה, אוגרת ידע ואוספת מידע ומעבירה הסברים באופן מושלם.

המשיכי כך וניפגש בטיולים נוספים.

אוהבים ומעריכים

נעמי ובני כהן

תודה עמוקה לך דלית היקרה, על הטיול המרגש למחוזות יפהפיים שלא הכרנו. על ההסברים המעמיקים ועל הסבלנות האינסופית לכל בני האדם. את מודל לחיקוי. באהבה, מלכה

דלית היקרה, מאד מאד נהננו והרבה בזכותך הידע הרב הנעימות הסבלנות והרצון לספק את הצרכים של כל אחד מהקבוצה גרמו לאווירה נעימה וטובה מקווים מאד להמשיך לטייל איתך בכיף. אורי

דלית יקירה! אנחנו גם מודים לך על הטיול הנפלא, היו לי במיוחד חויות מרגשות בטרייסטה, מקום בו היו הורי בדרכם לארץ ישראל. הכל היה מושלם, הנוף, האוכל, החברה, בתי המלון והכל בזכותך, את משקיעה לומדת  ומחדשת, אנחנו מקווים להפגש שוב בטיולים הבאים. בלה

שלום דלית – אני מבקש לברך אותך על התכנון המעניין של הטיול, באיזור לא מתוייר במיוחד, אולי בגלל בסמיכות לאיזורים. אני מודה על טיפול המסור. אהרן

היי דלית, רוצה להודות על יופי של טיול, על הדאגה התמידית, על הנכונות להחלף חדרים  ומקומות בטיסה, על הסיורים הנוספים בבוקר ובערב, על התמונות שצילמת אותי ועל כל מה שאולי שכחתי… בקיצור תודה רבה רבה על הכל.

המון המון תודה על עוד טיול מקסים, מאוד כיפי, מהנה, טעים ועשיר בכל טוב! תודה על התכנון, ההשקעה בכל פרט, ההפתעות, העזרה, הסבלנות והכי חשוב על מי שאת.