אוקטובר 2011

דלית היקרה:
אתמול חזרנו מטיול בן 12 יום באיטליה. היה לנו טיול מדהים והרבה בזכותך!!
רצינו להודות על התכנון המצוין, הליווי הצמוד, הנגישות 24/7 גם לפני וגם בזמן הטיול, תמיד עם רצון טוב, אדיבות, אינספור עצות, טיפים והמון ידע.
על פניו נראה שבאיטליה קל לטייל, יש המון מידע, ספרים, חומר באינטרנט וכ"ו, אבל לנו אין ספק שתרומתך שידרגה את הטיול בכמה רמות, הן ברמה הלוגיסטית: איפה להחנות, מסלולי נסיעה ומסלולי הליכה מפורטים, הזמנת מקומות הלינה, מסעדות מומלצות, היכן כדאי להזמין כרטיסים מראש באינטרנט, איפה להיזהר, איפה כדאי להשתחרר מהג'יפיאס וללכת לאיבוד… ועוד, והן ברמת התכנים: איפה לטייל, על מה אפשר לוותר, מה מומלץ עם הילדים, מינון מתאים בטיול עם הילדים בין מוזיאונים, אמנות והיסטוריה ובין פעילויות פאן חווייתיות, חלוקת הזמן ועוד.

הטיול הזה היה מרגש במיוחד: ביום הראשון של הטיול, ברומא (רביעי 7.10.11), ביקרנו בכיכר שהמלצת שם ראינו את השלט מטעם עיריית רומא הקורא לשחרור גלעד שליט עם תמונתו מתנוססת בכיכר, מאוד התרגשנו, ואז כמובן לא ידענו שביום האחרון של הטיול שלנו (שלישי 18.10.11) גלעד ישתחרר!!
שלחנו לך לינק לתמונות מהטיול, הייתה לנו חופשה משפחתית נהדרת. המון תודה!!

בברכה, משפ' רימון

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

אפריל 2011

ערב טוב דלית, חזרנו הביתה… עייפים אך מרוצים (וזו לא קלישאה..) תודה על המלצות נהדרות ועל חלקך בטיול הכיפי שלנו באומבריה, טוסקנה ורומא. הדירה... המשך

ספטמבר 2011

הי דלית אחרי שנים רבות שלא היינו בחו"ל החלטנו זוגתי ואני לעשות זאת בעזרת שירותייך המצויינים. זאת הפעם הראשונה שלנו באיטליה וחזרנו ממנה נפעמים ומוצפים... המשך