ינואר 2010

Buongiorno Dalit
חזרנו ובזמן והכל בסדר ותודה על דאגתך, היה נהדר!
מזג אוויר היה קר גם בימי שמש וגשום, אבל שום דבר לא עוצר אותנו… כפפות, צעיף, חם צוואר ומטריות.
המלון: כ-15 דקות הליכה מהקולוסאום. החדר מרווח ומרוהט בטוב טעם, ארוחת בוקר מינימלית כמו שמגישים באירופה. למעשה זה לא ממש מלון אלא שתי קומות בבית בבניין עם מעלית מסרטי שחור לבן שיש לסגור את הדלת החיצונית וגם את 2 הדלתות הפנימיות, היא לא חוזרת לבד… רחוק מהרעש והריחות של מרכז העיר עם מרפסת כדי שנוכל לעשן.
תחבורה: הכרטיס השבועי חופשי יוצא מן הכלל, לא היה יום שלא עברנו דרך פיאצה ונציה 5 פעמים לפחות אם זה ברגל ואם זה באוטובוס. עשינו שימוש במטרו ובאוטובוסים  אבל לרוב באוטובוסים (מעל 95% מהנסיעות שלנו) אוטובוס יכול לשמש אחלה מקום מסתור כשיורד מבול בחוץ…)
גלידה: גולת הכותרת היתה ב גלידריית לה פאלמה, טעמים טריים וטעימים מאוד (פרופיטרול, תמרים, ערמונים, שקדים ומה לא, 140 טעמים!). אנחנו טעמנו חמישה אבל יש כאלה שלקחו מנות גלידה באריזת קלקר של 200 גרם, צילמתי את הגלידריה בווידיאו… אם אתה רוצה אני אשלח לך את זה. נמצא על יד הפנתיאון ובדרך לג'וליטי שביקרנו גם בה.
מסלולים: המסלולים שכתבת לנו היו בסדר גמור, עשינו את כולם למעט המסלולים שמחוץ לעיר. מזג האוויר ביעדים אלה לא איפשר זאת.
קניות:לצערה של מזל, כלבו 'לה רינשנטה' סגור ולא פעיל יותר. אחלה נעליים מצאנו בויה דל פרטינה גם איכות וגם מחיר! 25 יורו… הרחובות שסימנת ביציאה מסן פטרו ובויה דל קורסו וויה דל באבוינו, שיוצא מפופולו היו בסדר גמור.
תקשורת: לקחנו ipod עם אינטרנט אלחוטי ודיברנו דרכו כל יום ב skype עם הילדים ואפילו עשינו עם איתם שיעורי בית… כדאי להמליץ לכל אחד. משמש כמחשב מזערי ובו מאגר אלקטרוני לכל הכרטיסים, המיילים, הנחיות וכו' כולל גלישה באינטרנט ואפליקציות רלוונטיות אחרות כמו המרת מידות, מטבעות ועוד.
בהזדמנות זו לומר שוב תודה רבה על הייעוץ וההכוונה ומקווים לצאת בקרוב ליעד הבא ולהתייעץ בך שוב.
בשמחות וטיולים!
מזל ורוני

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

אפריל 2011

ערב טוב דלית, חזרנו הביתה… עייפים אך מרוצים (וזו לא קלישאה..) תודה על המלצות נהדרות ועל חלקך בטיול הכיפי שלנו באומבריה, טוסקנה ורומא. הדירה... המשך

ספטמבר 2011

הי דלית אחרי שנים רבות שלא היינו בחו"ל החלטנו זוגתי ואני לעשות זאת בעזרת שירותייך המצויינים. זאת הפעם הראשונה שלנו באיטליה וחזרנו ממנה נפעמים ומוצפים... המשך