בעקבות טיול מוזיקה וקולינריה ברומא ונאפולי

 

14 במרץ 2017

דלית,

לקראת סיום הטיול של חברת "סולו איטליה" בהנהגתך, ברצוני להוסיף עוד מספר מילים שלהערכתי מבטאות גם מחשבות ותחושות של אנשים נוספים בקבוצה.

דלית, בשבילנו הינך מדריכת טיולים בדרגה גבוהה!

מעבר ליכולות הארגוניות שלך בהובלת הקבוצה, הנך שופעת ידע ותובנות באשר לאיטליה בכלל ולתרבותה בפרט, ובעלת כשרון מופלא להעביר את המסרים בעניין רב, בקלילות ובמידתיות.

גם השפה האיטלקית השגורה בפיך הוסיפה נופך לעניין למותר לציין את אישיותך המקסימה (נגישות), רגישה, עדינה, חמה והומוריסטית שהוסיפו עומק, התעניינות והנאה לחוויית הטיול איתך.

אני אישית הרגשתי אושר רב לאורך כל הטיול.

הרבה תודות

מחבקת אותך ומאחלת לך בריאות

כדי שתמשיכי להדריך וליהנות ממה שיש לך

מירית דותן

20170314_074652

16 במרץ 2017

שלום מישל,
לאחר חששות והיסוסים החלטתי להצטרף לטיול מאורגן בפעם הראשונה בחיי. ובכן, אומר כבר בהתחלה, החששות התפוגגו די מהר. חברי הקבוצה היו מגוונים ומעניינים.

השילוב של מוזיקה, קולינריה ותרבות נראה לי מגוון ומהיכרותי הקצרה עם מרב ידעתי שלפחות החלק המוזיקלי יהיה טוב ואכן, היא לא אכזבה: ההגשה הברורה, האנטיליגנטית והמתובלת בהומור הייתה בהחלט מעוררת סקרנות וחשק לראות מחדש את מה שהכרתי ולחכות בציפייה למה שלא.

לגבי הסיורים המודרכים במוזיאונים ובעיר: מכיוון שיכולת ההכלה שלי מתחילה להתפוגג כעבור כשעה, כך בהתאם היו מתוכננים בעבר ביקוריי במוזיאונים. בטיול, עם המדריכים המעולים דניאל, סטפניה וסטפנו, גם כעבור שעתיים ומעלה רציתי עוד ועוד. כל אחד בדרכו היה מרתק.

בנוסף, ניתנה לנו ההזדמנות לחוש את התרבות האיטלקית גם בתוך הערים (טעימות מזון והליכות רגליות) וגם ביציאה לטבע המכשף של דרום איטליה (צוקים, אגמים, בתי דייגים ציוריים) בידיו האמונות של הנהג שלנו. לא אתפלא לשמוע שגם את מזג האוויר הנפלא ארגנה דלית.
וכן, את הטוב השארתי לסוף: דלית. קצרו המילים לתארה: חביבה, סבלנית, מלבד הארגון המעולה, האיכפתיות, הפרגון, ההליכה לקראת.. בכל פעם כשעלתה שאלה או בעיה, היא פשוט צצה וניצבה מולך מבלי שתזדקקי אפילו לחפשה.

אז רציתי לומר לכם תודה רבה

בעתיד אצטרף לעוד טיולים וגם אמליץ.

אסתר

היי דלית

היה כיף גדול והמון המון בזכותך. על הנשמה הנהדרת שלך לא אפרט, אך נהניתי לא פחות מהסקירות וההיכרות העמוקה שלך עם איטליה. טיול מושלם.
חיבוקים
עודד וגילה

20170313_110323

17 במרץ 2017

דלית יקירתי,
כבר יומיים שאני מתכננת לכתוב לך. רציתי להודות לך על העזרה הגדולה שהגשת לי, מעל ומעבר לחובתך ובזכותה הפך הטיול שלי למסע מענג.
אני מתכננת להמשיך ולטייל איתך באיטליה.
חיבוק
יהושבע

+

+

+