בעקבות טיול 'לימונצ'לו' באוקטובר 2017

דלית יקרה,
נהנינו מאד בטיול ועוד יותר מההדרכה שלך, מהידע העצום שלך אותו העברת לנו בנדיבות וברצון ומאישיותך הלבבית והמחבקת. בטוחה אני שעוד נשוב וניפגש בטיולינו הבאים.
נשיקות וחיבוקים משנינו,
שרה ויעקב

סולו איטליה היקרים שלום,
קבלו את מילותינו החמות עבור המדריכה מספר אחת – דלית קצנלנבוגן.
דלית, תודה על טיול מדהים!
תודה על ההנחיה הסבלנית, על האכפתיות, על הרכות, על העזרה בכל מה שהצטרכנו, תודה על הידע העשיר, על הסיפורים המרתקים והפיקנטיים, על אקטואליה מקומית מרתקת, ועל הפינות הרומנטיות
חוויה בלתי נשכחת,
התענוג כולו שלנו
מחכים לטיול הבא
אלה ושי לוי

לדלית קצנלנבוגן, טיול 5-11/10/2017 'לימונצ'לו' – סולו איטליה
דלית, במשך שבעה ימים מקסימים הענקת לנו טיול מהנה לאיטליה. הידע הנרחב שלך בחומר, שליטתך בשפה האיטלקית, אהבתך הרבה לאיטליה ניבטה בעינייך. הסבלנות והסובלנות שלך, האנושיות והחשיבה על כל אחד ואחת מהמטיילים עשתה את הטיול שלנו לחוויה גדולה. היו אלו שבעה ימים נפלאים אשר השאירו בנו טעם של עוד. תודה על הסיכום והתמונות המוכיחות שאכן היה כיף של טיול. מאחלים לך כל טוב וכוח להמשיך בדרכך זו.

אורית ויוסי דביר, סילבי ושמוליק יצחקוב

דלית יקרה, רצינו להודות לך על הטיול המופלא שזכינו להיות בו ולהכיר אותך. אומר לך בכנות, טיילנו כבר בטיולים מאורגנים אבל הפעם נהנינו הרבה יותר וזה בזכותך. הדרכה מעולה וגם אוירה נעימה, מלאה רגישות שלך עם הרבה תשומת לב לכל אחד. תודה לך מכל הלב.
חיבוק גדול, עדנה ויעקב

דלית יקרה! הייתה לנו בטיול חוויה ריגשית, אינטלקטואלית וחברתית עצומה ומיוחדת, עדיין לא נפגשתי עם מדריכי טיולים עם אישיות קורנת ותעצומות נפש כמו שלך. תמיד פתרת כל בעיה, קטנה או גדולה, אף פעם לא ויתרת. ידעת להכיל אותנו גם במצבים משבריים, תמיד ברוגע, בנועם ובמנהיגות מובילה. אנחנו בטוח נצטרף לטיולים נוספים בהדרכתך.
תודה על הכל.
אוהבים אותך מאד, נורית וחזקי

היי דלית,
כפי שהתאהבנו באיטליה בצעירותנו, כך גם בך ממבט ראשון. קשה למצוא היום סבלנות וסובלנות כפי שיש לך. תודה על ההדרכה ונשמח לפגוש אותך בטיולים נוספים.
אהובה ועמיקם

+

+

+