בעקבות 'טיול טעימות באומבריה', נובמבר 2016

שלום מישל,
חזרנו בשלום מהטיול. האדמה לא רעדה.
כבר יצאנו אם סולו איטליה בעבר שלוש פעמים וציפינו שגם הפעם הכול יהיה בסדר. אבל הפעם הטיול היה, מכל הבחינות, מעל ומעבר למה שיכולנו לדמיין ומדי יום חיכו לנו הפתעות חדשות לטובה. סולו איטליה עושה באמת מאמץ לתת את המקסימום האפשרי ולא רק לצאת מדי חובה (אם בכלל), כמו חברות אחרות. הרגשנו שסולו איטליה מפנקת אותנו. התכנון היה עשיר ולוח הזמנים היה מתואם היטב עם הגורמים השונים. הכל פעל חלק. דלית עושה את עבודתה בחריצות, נאמנות, מקצועיות וכישרון. כנראה שהרבה קשור לאהבתה לאיטליה וליחסה הטוב לבני-אנוש.
אני מקווה שנמשיך עם סולו איטליה, לחרוש את איטליה היפה בטיולים נוספים.
חוה ואהרן גולדשטיין

חזרנו מטעימות סתיו באומבריה עם דלית.
בשפה העברית יש 22 אותיות מהן ניתן להרכיב אין סוף מילים ומשפטים.
גם הן לא מספיקות בכדי לתאר את איכותה נעימותה ידיעותיה ומסירותה של דלית. סולו איטליה –  זכיתם!
תודה גם למישל הקשובה והנעימה,
ולסולו איטליה על היותה,
להתראות בטיולים הבאים!
ציפי ודוד פרנס

לכבוד "סולו איטליה"
לפני  שבוע חזרתי משבוע, גדוש כמו חודש, שטעמו יישאר שנה וחוויותיו תישארנה לתמיד…
עדיין יש בפי הטעמים המיוחדים של הטעימות שהפכו לארוחות, של אין ספור לגימות מיינות אדומים, לבנים או תוססים, פינוקי שוקולד, גלידות וקפה איטלקיים.
טיול קסום באומבריה ש"רעדה" מעט מהתרגשות לקראתינו. וילה מהאגדות עם צוות מהסרטים שקיבל אותנו כל ערב כאילו אנחנו האורחים החשובים ביותר שלהם.
אומבריה על כל כפריה ועריה יפה בזכות עצמה, אך מי שהוביל אותנו בשביליה היא אחת ויחידה – דלית.
עדיין אני שומעת את ההסברים שלה, המדודים, המיוחדים והמעניינים, על רקע מוסיקה איטלקית שקטה, כל שאלה נענית מיד עם הסברים נוספים.
כל מקום שאליו הגענו כבר היה ערוך ומוכן לקראתנו, לא נאלצנו להמתין לשום דבר, לא לאוטובוס, לא למדריכים המקומיים ולא למקום במסעדות – הכל תואם לאורך כל הדרך ע"י דלית.
כל בעיה שהתעוררה מיד נפתרה, אם חלו שינויים עקב סגירת מקומות בגלל סכנה, מיד מצאה אתר מעניין חלופי, אם ירד גשם חזק, מיד חוממנו ע"י משקה חם. אם היו "אכלנים בעייתיים" תמיד בשקט ובדיסקרטיות, מצאה לכל אחד את המתאים לו.
זה לא מובן מאליו, מדריכה טובה היא לא רק מרצה ומעבירה ידע אלא מוליכה, מנווטת, מטפלת, עוזרת, מקשיבה ומיישמת ובעיקר מגבשת את הקבוצה.
זה הדבר המיוחד בדלית, בכל טיול, וזה הרביעי שלי איתה, הקבוצה מתגבשת תוך יום, העזרה שלה עוברת לקבוצה והופכת לעזרה הדדית, כולם תומכים ומכבדים את כולם, דבר המביא לאווירה טובה, גיבוש, הנאה ומיצוי מקסימלי של הזמן.
לזכותכם הדבר שדלית היא חלק מהצוות שלכם, היא לא תסולא בפז.
כמו כן עלי לשבח גם את מישל שלא זכיתי לפגוש אבל את קולה ומרצה והלוגיסטיקה שלה אני זוכה ל"פגוש" בכל השלבים שלפני הטיול. המון תודה מישל, הכנה טובה, ארגון מקדים והקשבה כמו שלך הן עוד נדבך יציב ונעים בכל מבנה הטיול.
תודה לכולכם ולהתראות בטיול הבא…
מיכל שינפלד לוי

+

+

+