בעקבות טיול 'טירמיסו' מאי 2015

לאציזה Lazise, דרום מזרח אגם גארדה. צילום: דלית קצנלנבוגן

מוצ"ש 23.5.15

דלית יקירתי,

מהרגע הראשון שדיברת איתי בטלפון, דואגת שלא אשכח לקחת לטיול את כל מה שצריך, אמרתי לך שאת כמו אמא טובה. ואכן, לא אכזבת, להיפך: בשקט שלך, בחיוך ובטוב הלב שלך, הנתינה הבלתי פוסקת, דואגת שתמיד נשמור על עצמנו, שלא נחליק או נלך לאיבוד… ההפתעות שלך מדהימות והכל ברוח טובה, את נשמה טובה. אין מה לעשות, זה החינוך שקיבלת. את  שורשית, התחנכת בטוב, בצניעות, בתום ובשקט הקיבוצי. תודה לך חמדתי. היה לנו טיול נפלא שלא יישכח ותמיד נזכור אותך ונחזור אלייך לעוד טיולים. אהבנו אותך ונשמור על קשר בהמשך. מאיתנו הקיבוצניקיות מיכל ויהודית מקבוצת כנרת.

יהודית ומיכל במעבר סלה בדולומיטים. צילום: דלית קצנלנבוגן

יהודית ומיכל בכפר בורגטו סול מינצ'ו. צילום: דלית קצנלנבוגן________________________________________________________

הפלגה בסירה מריבה דל גארדה ללימונה סול גארדה... צילום: דלית קצנלנבוגן

העיירה לאציזה Lazise, דרום מזרח אגם גארדה. צילום: דלית קצנלנבוגן

דליתוש היקרה,

שלל ברכות על הטיול הקסום, עם מראות הטבע, ההרים, האגמים, השלגים, המים השוצפים, הגשרים… העברת לנו את אהבתך לארץ המגף ולעם האיטלקי והדבקת אותנו במעט מה'שיגעון' הזה. את אדם מיוחד, מחבקת ודואגת כמו אמא שנותנת תשומת לב לכל אחד מילדיה ומפנה מקום בלבה לכל אחד ואחד. בזה שראית אותנו ונתת לנו לגלות, נפתחנו והיינו כולנו משפחה אחת. השארת חלק ממך בכל אחד מאיתנו וזה אינו ברור מאליו… מהיום נוסעים רק Solo Dalit…

'גרציה מילה', אוהבים מאד!

פירמידות האדמה, רמת רנון, מעל בולצאנו. צילום: דלית קצנלנבוגן________________________________________________________

פיקניק בדולומיטים. צילום: דלית קצנלנבוגן

מי מעיינות חמים בסירמיונה, אגם גארדה. צילום: דלית קצנלנבוגן

לדלית

פגשת 18 אנשים טרוטי עיניים שהגיעו לשער 32 בנתב"ג מכל קצוות הארץ. החיוך והנועם שלך כבשו מיד את כולנו. אחרי יומיים כבר הרגשנו 'כל ישראל חברים' – איתך ובינינו. הההסברים שלך, הסיפורים סביב האתרים בהם ביקרנו, ההומור, החיוכים – העבירו לנו את הטיול בהנאה עצומה ובמהירות מסחררת. היית תמיד קשובה לגחמות שלנו, לבקשות ולמשאלות. היית הדבק שחיבר בין 18 אנשים שלא הכירו זה את זה לפני כן. בזכות האישיות הכובשת שלך לא היה נעים לאחר… תודה על ההפתעות הקטנות, בסופו של דבר כולנו ילדים. אשרי סולו איטליה שיש להם מדריכה כמוך. קבוצת טירמיסו מאי 2015 תשמח להפגש לטיול נוסף בעתיד, כמובן בהדרכתך.

תודה מכל הלב, אוהבים אותך.

קבוצת טירמיסו 'סולו איטליה' מאי 2015

קבוצת 'טירמיסו' מאי 2015, סכר אגם פדאיה בדולומיטים. צילום: דלית קצנלנבוגן

________________________________________________________