דצמבר 2011

דלית היקרה,
תודה רבה על כל המידע ועל התוכנית המקיפה שהצעת ותכננת לטיולנו הקצר ברומא.
היו לנו ארבעה ימים עשירים וגדושים, והודות לתוכנית שלך הספקנו לראות את כל הדברים שרצינו ואפילו נשאר קצת זמן לקניות ביום האחרון. הגענו לרומא וישר חיכה לנו בשדה התעופה הנהג אמיליו, דבר שהקל על ההתמצאות הראשונית, חסך זמן ובמיוחד זכינו להסבר מודרך לכל אורך הנסיעה. אחרי לוקסוס כזה כמובן שלא ויתרנו על שרותיו גם בנסיעה חזרה. עקבנו אחר המלצותייך והטיפים שנתת לכל יום ומסלול, הם היו מאוד מועילים ובזכותם הרגשנו כמעט כמו רומאים אמיתיים.
התוכנית היתה מפורטת הרבה יותר מכל ספר טיולים: הגענו לכל מקום במהירות, ובכל אתר היו לנו רקע היסטורי, העדפות ואפשרויות לאוכל מעולה. גם המלון היה מצוין ובמיקום מרכזי מאוד. בלילות יצאנו להסתובב ברחובות ההומים והמוארים לכבוד חג המולד. היינו ממש בלב העניינים כך שבמרחק הליכה היו הפנתיאון, פונטנה טרווי, המדרגות הספרדיות, ועוד מקומות רבים. בקיצור נהנינו מכל רגע ועכשיו כל שנותר לתת להורים ששמרו על הבנות זמן להתאושש ולחשוב על הטיול הבא, באיטליה כמובן!
המון תודה, עשית לנו את הטיול!
איריס ואמיר

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

אפריל 2011

ערב טוב דלית, חזרנו הביתה… עייפים אך מרוצים (וזו לא קלישאה..) תודה על המלצות נהדרות ועל חלקך בטיול הכיפי שלנו באומבריה, טוסקנה ורומא. הדירה... המשך

ספטמבר 2011

הי דלית אחרי שנים רבות שלא היינו בחו"ל החלטנו זוגתי ואני לעשות זאת בעזרת שירותייך המצויינים. זאת הפעם הראשונה שלנו באיטליה וחזרנו ממנה נפעמים ומוצפים... המשך