ספטמבר 2011

הי דלית
אחרי שנים רבות שלא היינו בחו"ל החלטנו זוגתי ואני לעשות זאת בעזרת שירותייך המצויינים. זאת הפעם הראשונה שלנו באיטליה וחזרנו ממנה נפעמים ומוצפים חוויות. בחרנו לתת לך דגשים על העדפותינו ולתת לך יד חופשית להחליט ולתכנן לנו את הטיול לפרטיו, מה שהתגלה כהחלטה סופר נבונה.
למרות שקראנו די הרבה המלצות באינטרנט ובספרים אני חושב שתכנון יומיומי אישי המתאים לנו התגלה כיעיל ביותר והכרחי עבורנו, נתן לנו הרבה שקט ומקסימום חוויה.
את תכנית הטיול שמרנו באוגדן קט, בכל יום שלפנו את הלו"ז לאותו יום ואיתו הלכנו ולאורו פעלנו. הכל דפק כמו שעון. המלצתך על אמיליו הנהג הג'נטלמן שהובילנו אחר כבוד משדה התעופה למקום הלינה הראשון היתה המלצה מצויינת. הוא היה אדיב ומסביר פנים, ועל אף האנגלית הרצוצה שבפיו התאמץ להסביר לנו מה אנחנו רואים מבעד לחלון המרצדס המבהיקה שלו.
כל המלצותיך בנושא: "עשה ואל תעשה" באיטליה חשובות ביותר למי שזו הפעם הראשונה שלו באיטליה ועזרו לנו מאוד.
קניות, נסיעות, תחבורה כבישי אגרה וכד' ומעל הכל המלצתך לקחת GPS התגלתה כעניין מכריע. אני בטוח שהייתי שורף המון זמן בלנסות להתמצא בדרכים המפותלות עם מפה. מכשיר ניווט קיצר לנו את הזמן ועזר לנו מאוד בהתמצאות – מצאנו את עצמינו משתחווים למכשיר בכל פעם שהגענו ליעד בעלטה גמורה בכבישי טוסקנה.
הדירה ברומא היתה כל כך קרובה למרכז העניינים ובמרחק הליכה לכל מקום שזה היה מעולה. מזג האוויר היה חם ולח ביומיים הראשונים וככל שהיצפנו מזג האויר היה נעים ונוח (למזלנו הטוב).
מאוד מאוד מאוד נהננו מקורס הבישול הטוסקני בו למדנו ובישלנו עם עוד זוג אמריקאים במשך 3 שעות, לאחריהן ישבנו לאכול עם המארחים במשך 4 שעות עם הרבה  צחוקים, יין ואווירה טובה, הייתה חוויה מושלמת.
האגריטוריזמו שהמלצת עליו, מדרום לאגם גארדה היה מקום יפיפה מטופח ומושקע והשירות בו מעולה. בעלת המקום, פרופ' למתמטיקה, על אף היותה מלמדת כל יום באוניברסיטה הקפידה בכל ערב  לדווח לנו איזו הפתעה היא מכינה לנו לארוחת בוקר.
על אף שבמשך עשרת ימי הטיול שלנו הספקנו די הרבה ודילגנו מפיאצה לפיאצה מ via ל via  מחוויה לחוויה, עשינו זאת בנחת, ברגל וברכב ששכרנו, והרגשנו שהגדרת הטיול שלנו כ"טעימה מאיטליה" היא הגדרה קולעת.
איטליה היא גדולה ומגוונת מאוד. האווירה, האלגנטיות, הנינוחות, הארכיטקטורה מרחיבי הדעת והנפש, הם משהו ממכר שעשרה ימים אינם מספיקים אך הם בהחלט ההקדמה לפעם הבאה שבוודאי בוא תבוא.
אנחנו רוצים להודות לך על ההכוונה והמלצותיך הטובות ובמיוחד על כאלה שלא יכולנו למצוא בשום מדריך טיולים כתוב. ההכוונה למסעדות הקטנות, הגלידריות ושאר המקומות המקסימים לא יסולאו בפז.
ועד לפעם הבאה… אריווידרצ'י!
תמיר ויעל משרקי משערי תקווה

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

אפריל 2011

ערב טוב דלית, חזרנו הביתה… עייפים אך מרוצים (וזו לא קלישאה..) תודה על המלצות נהדרות ועל חלקך בטיול הכיפי שלנו באומבריה, טוסקנה ורומא. הדירה... המשך

דצמבר 2011

דלית היקרה, תודה רבה על כל המידע ועל התוכנית המקיפה שהצעת ותכננת לטיולנו הקצר ברומא. היו לנו ארבעה ימים עשירים וגדושים, והודות לתוכנית שלך... המשך