בעקבות טיול 'דולצ'ה ויטה', ספטמבר 2014

__________________________________________________________

מישל בוקר טוב ושבוע טוב,
את המכתב הבא אני כותבת אליך, בבקשה העבירי אותו לממונים בסולו איטליה.
הטיול היה נהדר, המקומות שביקרנו היו מאד מעניינים, דלית אין לי מספיק מילים לתאר אותה, בעלת ידע רב ונרחב מאד, אחראית (אמא אווזה) דאגה לכולנו והדרכתה הייתה מצויינת.
נתחיל בזאת שדלית הייתה בקשר טלפוני עם כל אחד ואחת בקבוצה ונתנה הדרכה מלאה מה כדאי להביא.
בנתב"ג המתינה לנו עם חיוך ענק על הפנים זה היה מרגש (בכל אופן לי). כאשר נחתנו ברומא דאגה שניהיה ביחד וצמודים בקבוצה. לאחר העליה לאוטובוס עם נהג נהדר שמו פבריציו שעשה מעל ומעבר עבורנו גם במקומות שהיה אסור לו להגיע אך רצה מאד להקל עלינו. היינו קבוצה מאד הומוגנית מגיל צעיר ביותר ועד גיל מבוגר ביותר ועם כל מיני תחלואים (קשה ללכת, קשה לעלות/לרדת מדרגות, ללכת בכביש/מדרכה שאנו לא רגילים כאו בארץ).
המעבר מרומא וטוסקנה היה מהנה (מתוסס לרגוע), המראות בחבל ארץ זה היה מהנה הירוק התמידי הבקרים האפלוליים הערפל מעל ההרים ואחר מכן התבהרות היום פשוט מדהים. בסיינה (אני קבלתי) בברכה כמה טיפות גשם.
כל איזור העיריות הציוריות עם הצבעים החמים (ורוד עתיק, כתום, אדום חמרה ותריסים בצבע נוגד, כחול/ירוק) המיבנים הנהדרים (חשק לגור בבתים אלו ולא בגושי בטון כמו בארץ).
ביום האחרון היה יום עם השקמה של רעמים וברקים ובסופו גשם זלעפות, לי אישית יום זה היה יום מקסים מאחר ואני מאד אוהבת ימים גשומים הן בבית והן בחוץ.

אני כותבת זאת אך ורק בשמי, היה שבוע נהדר מקומות נפלאים נהנתי מאד. על דלית אני מעוניינת לומר: מדריכה מדהימה עם טונות של סבלנות וסובלנות,  ידע רב ונרחב הסבר מפורט. דלית הקדישה תשומת לב לכולנו (אני באחד מהימים הייתי חסרת סבלנות על משהו ולא זכור על מה, דלית הקשיבה ברוגע, לאחר מכן היה לי יותר קל). לדעתי כך היה עם כל הקבוצה הדאגה לכל אחד ואחת מאיתנו ועידוד להמשיך וללכת.

שוב מישל אנא העבירי מכתב תודה זה לממונים עליך בסולו איטליה שוב אני מודה לדלית על אורך הרוח והסבלנות על היותה אדם מדהים עם חיוך ענק עם נתינת הרגשה חמה לכולם. ישר כוח לדלית.

על ההמלצה מפי חברים על חברתם (סולו איטליה) אני אמשיך במסורת זו והעביר את המלצתי לחברים קרובים או רחוקים.

בברכה ובתודה,

סרי איזנהנדלר

__________________________________________________________

למנכ"ל סולו איטליה שלום,

ברצוני לציין לשבח את דלית, שהייתה מדריכתנו בטיול 'דולצ'ה ויטה' ברומא וטוסקנה. הדרכתה המצוינת ורגישותה לאנשים הסובבים אותה הפכה את הטיול לחוויה מיוחדת. תשומת הלב שדלית נתנה לכל אחד מהמטיילים (שלפעמים דרישותיהם ותלונותיהם מוגזמות) הייתה בהחלט מעוררת הערצה. כן ירבו כמוה. אשמח גם לצאת אתה לטיולים נוספים (כמו דרום איטליה).

גמר חתימה טובה.

פנינה (נינה) גונן

__________________________________________________________