טוסקנה: הבה נווילה

וילה פרטית באזור קיאנטי, טוסקנה

יש כל כך הרבה 'וילות' בטוסקנה ובכלל… אני מודה שאני מתחברת יותר למפנקות מבינהן, אלו שבכל פינה ניכרת המחשבה על העצמת חויית האירוח, כמו למשל זו: וילה פרטית (כלומר: אין אפשרות לשכור רק חדר או דירה במתחם אלא את כל הוילה לקבוצה של זוגות/משפחות) הממוקמת בין סיינה ופירנצה, באזור כפרי בין הכרמים והשדות של איזור קיאנטי.

מדובר בבית חווה עתיק שנבנה בשנת 1000, שופץ במשך כארבע שנים והפך למלון בוטיק יפהפה שנפתח רק בשנת 2010. בוילה 8 חדרים זוגיים, מטבח מודרני חדיש ומאובזר, חדר אוכל, חדר כביסה, בריכת שחיה, שני חללי הסבה (סלון וחדר קריאה), מדשאה, גינת ורדים ופינת ברביקיו לרשות האורחים.

מחיר שכירת הוילה משתנה בהתאם לעונה המבוקשת ונע בין 5000-11000 יורו לשבוע. המחיר כולל: ארוחת ערב חמה המוגשת כקבלת פנים ביום ההגעה לווילה, ניקיון (פעמיים בשבוע), חנייה פרטית, wi-fi, מיזוג אוויר, שימוש בבריכת שחייה ובמגרש טניס פרטי. המחיר אינו כולל חימום הווילה וארוחות בוקר (אותן ניתן להזמין בתוספת תשלום).

לפרטים והזמנות: dalit@vivaitalia.co.il


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך
האביב האיטלקי כבר כאן

האביב האיטלקי כבר כאן

הגנים של איטליה לובשים את בגדי האביב שלהם. למה שלא תבואו לבקר? קבלו את הגנים הבוטאניים היפים ביותר בצפון איטליה*.... המשך