הבית באומבריה

מרפסת על נהר הנרה בארונה Arrone, אומבריה

הרצון לשמר את זכרונות ילדותו בכפר ארונה Arrone שבדרום אומבריה, הביא את העיתונאי ג'וזפה מגרוני להפוך את בית האבן היפהפה של משפחתו לבית הארחה, וכיום מוצעות בו ארבע דירות מרווחות. המיקום, השירות ובעיקר היחס בין התמורה למחיר, הן סיבות מצויינות להגיע לכאן.

בבית, הנמצא בחלקו העליון של הכפר, ישנן שלוש דירות עם חדר שינה אחד וסלון, (המתאימות למשל למשפחה עם שני ילדים) ודירה אחת גדולה יותר בקומה השנייה, I Tre Porcelli (בתמונות למעלה) עם שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה וסלון. בדירות הושארו חלק מהרהיטים העתיקים, התמונות והחפצים המקוריים שהיו שייכים למשפחה, מה שמוסיף לאווירה האותנטית ונותן מושג על סגנון החיים של משפחה בורגנית בארונה של המאה ה-19.
הדירה האחרונה ששופצה, Grappolo D'Oro (בתמונות למטה), נפתחה רק לאחרונה. היא שונה מעט משאר הדירות בעיצובה, מכיוון שהיא היחידה שלא התגוררו בה בעבר: כאן הייתה הקנטינה של הבית, מרתף היינות הפרטי של המשפחה:

לשתי הדירות הנמצאות בקומת הכניסה לבית, Gambero Rosso ו Trota Azzurra (בתמונות למטה) ישנה מרפסת גדולה המשקיפה על בתי הכפר.

מחיר השהות בדירות לא כולל ארוחת בוקר, אך בכל דירה ישנו מטבחון מאובזר ובסמוך לבית יש חנות מכולת ואפשר להצטייד בכל בוקר במוצרי מזון טריים. אבל… אולי בכלל תעדיפו ארוחת בוקר איטלקית, כזו שאוכלים כאן המקומיים: רדו ברגל לכיכר המרכזית של הכפר, בקשו קפה ומאפה ושלמו עליהם לא יותר מיורו אחד ושמונים סנט.

מה תוכלו לעשות בארונה?
ואיפה תמצאו מסעדה טובה באיזור


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

שמישהו יפתח את הברז

"אני לא מאמין שאנחנו שילמנו עכשיו על ביקור במפל מלאכותי" מקונן תייר איטלקי באזניה של הקופאית במרכז המבקרים, אבל הסבריה המלומדים לא מרגיעים את... המשך
וילה לה מוקיה, קורטונה, מזרח טוסקנה

וילה לה מוקיה, קורטונה, מזרח טוסקנה

לבעלי הוילה הזאת, הנמצאת ליד קורטונה שבמזרח טוסקנה, היה חלום: במשך שנים תכננו לרכוש בית חווה ישן, לשפץ אותו ולהפוך אותו למלון בוטיק קטן.... המשך