בטן גב בסרדיניה

וילה דל גולפו, סרדיניה

אני חייבת להודות על האמת: אף פעם לא הייתי חסידה גדולה מדי של חופשות בטן גב. אני נשרפת בשמש ומנסה למצוא מקלט ממנה בכל הזדמנות. תמיד העדפתי חופשה בתנועה, תוך כדי מעבר ממקום למקום. אז במובן הזה של שינוי הרגלים, וילה דל גולפו עשתה עבודה לא רעה בכלל.

מלון וילה דל גולפו בנוי ככפר נופש מעל מפרץ ארזקנה בצפון סרדיניההתחושה המשתלטת עליך מרגע שנכנסת בשעריו היא שכל מטרתו של המלון היא אחת: לפנק, לפנק, לפנק.

אחרי שנכנסים פנימה שוכחים במהירות את העולם שבחוץ ונשאבים למנעמי החופשה: מרחבים ירוקים וכחולים, זמן מתמוסס והמון המון שלווה.

החדרים מרווחים, שונים זה מזה ופרושים ברחבי הכפר במבנים דו קומתיים, לחלקם מרפסות הפונות לים או למדשאות הירוקות. העיצוב מוקפד ומסוגנן, משלב פריטים של ריקמות מסורתיות ומלאכות יד מקומיות.

יש גם סוויטות משודרגות, להן בריכה פרטית קטנה במרפסת, מול הים…

ארוחות הבוקר מושקעות ומתמקדות במאפים מתוקים, מוצרי חלב, גבינות, נקניקים, פירות ומיצי פירות ועוד. הן מוגשות בחדר האוכל הנמצא על שפת הבריכה, מול הים.

אז למה אני מספרת לכם את כל זה דווקא עכשיו?

כי הקיץ, במיוחד בשבילכם, מופעלות טיסות שכר ישירות מתל אביב לאולביה Olbia (הנמצאת כ-50 ק"מ דרומית למלון), ויש חבילות אטרקטיביות מאד מבחינת המחיר, שכוללות טיסות הלוך וחזור ת"א-אולביה, שישה לילות במלון המופלא הזה ושבעה ימי השכרת רכב. הטיסות והחבילות מוצעות מאמצע יוני ועד סוף ספטמבר.

למידע נוסף והזמנות: דלית קצנלנבוגן

054-4735480

dalit@vivaitalia.co.il

 

 

 

 

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

סרדיניה – אי איטלקי, בין סיציליה לקורסיקה

סרדיניה – אי איטלקי, בין סיציליה לקורסיקה

פוסט אורח מאת רוני פלזן. בקיץ האחרון נתתי לעצמי מתנה ליום הולדת שלושים, חופשה בסרדיניה. פעם ראשונה שאני טסה לבד לבד. לא מבקרת חברה.... המשך

לכל עגבניה יש שם

ביקור בקואופרטיב חקלאי באיזור פולה Pula שבחוף הדרומי של סרדיניה לא מותיר צל של ספק: העגבניות שולטותתתתתתת!!!! ירוקות או אדומות, קטנטנות כמו תותים או... המשך