נוסעים לרומא עם תינוק? הנה הטיפים

אושרת (בתמונה), אמא טרייה לתמר המהממת שכבשה את רומא, שלחה לי את המייל הבא, שבו קיבצה את כל הטיפים שרשמה לעצמה בסיום חופשה משפחתית ראשונה ברומא. אני שמחה לפרסם אותו כאן כלשונו:

  • טיסה: השכרת העריסה במטוס היתה חיונית מאוד. התינוקת שלנו ישנה כמו נסיכה כל הדרך. חשוב מאוד לזכור לנסות להאכיל את התינוק בזמני ההמראה והנחיתה, זה עזר לה מאוד והקל על הלחץ באוזניים.
  • הסעה מהשדה: שימוש בהסעה מסודרת מהשדה ואליו מאוד מאוד עזרה לנו ובאמת איפשרה נחיתה רכה. מעבר לכך שהנהג היה פשוט מקסים!!!!
  • לינה: היה מאוד נוח לשכור דירה שהיתה קצת יותר מרווחת מחדר במלון ובעלות נמוכה יותר. הדירה הספציפית שהיינו בה היתה נהדרת ואני ממליצה עליה בחום!! נקייה, מסודרת, שקטה ונעימה ומתאימה בדיוק לצרכים של זוג + ילד. החסרון בה היה הכיריים החשמליים שלקח הרבה זמן להפעיל אותם. חוץ מזה המיקום שלה, ליד מזרקת טרווי, היה מדהים, והעובדה שהיו לנו רק שתי מדרגות בכניסה לדירה, עזרה מאוד בהתניידות עם העגלה, וזה שיקול חשוב בהשכרת דירה. רבות הדירות שנתקלנו בהן היו בקומות יותר גבוהות ללא מעלית.
  • מנשא: מומלץ מאד לקחת! תמר אהבה לראות הכל ולהיות במרכז העניינים. האיטלקים מאוד אוהבים לראות תינוקות ולא היססו לגשת לומר שלום מקרוב ל"בלה במבינה"…
  • עריסה: בהשכרת חלק מהדירות ניתן לשכור עריסה עבור התינוק, כמו במקרה שלנו. העריסה שהיתה בדירה היתה למעשה לול קמפינג לטעמי לא נוח ואם הייתי מתכננת את הטיול שוב הייתי שוקלת לקחת את העריסה של העגלה (כי נסענו עם הטיולון שלה) או רוכשת עריסת קמפינג (יש כזאת באימג'ינריום) או מיטטה שהיא עריסה ניידת שניתן לרכוש באינטרנט שהן הרבה יותר נוחות לתינוקות קטנים וממקמת אותה על שמיכה על הריצפה. כמו כן אני ממליצה כן לקחת מצעים ומגבת עבור התינוק מהבית, אנחנו אפילו לקחנו את מגן הראש של העריסה כדי שהקטנה תרגיש שהיא בסביבה קצת יותר מוכרת.
  • עגלה: מדרכות רומא משובשות מאוד ולכן כשנוסעים עם תינוקות קטנים לא הייתי שוקלת אפילו לנסוע עם טיולון מטרייה קטן. יש צורך בעגלה עם בולמי זעזועים טובים ולכן הייתי ממליצה על אחת משתי אופציות: הראשונה, לקחת את העגלה מהבית ולשמור עליה בדרך על ידי תיק טיסה שאליו היא תוכנס, זה מה שעשינו והעגלה הגיעה נקיה וללא פגע. אפשרות השניה, השכרת עגלה לטובת הנסיעה מעגליס, חברה להשכרת עגלות שנמצאת בהרצליה.
  • פיקניק: מומלץ להביא שמיכת פעילות או שמיכה אחרת המתאימה לפיקניק על הדשא עבור התינוק.
  • אוכל: למי שנוסע עם תינוק שאוכל פורמולה אין שום בעיה לעלות למטוס עם מים מוכנים לשימוש בבקבוק של התינוק וגם עם פורמולה במחלק מנות בשני שדות התעופה.
  • ביטוח: הרגיע אותנו מאוד שביטוח הנסיעות של הכללית נותן כתובות של מרפאות ורופאים ברומא שיכולים לפנות אליהם בעת הצורך. בנוסף אני חושבת שכדאי שרופא יבדוק את האוזניים של התינוק לפני הנסיעה רק שלא נפספס דלקת אוזניים.

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

איטליה בחורף, כדאי? בוודאי!

ארבעה חודשים של חורף איטלקי בפתח, ואנשים שפעם לא היו מעיזים להוציא את הדרכון מהמגירה עד פסח, מנצלים (ובצדק) את מחיריהם הסבירים של כרטיסי... המשך

סיור טעימות בטסטאצ'ו, רומא

לפני שש שנים עבר קני דאן מפילדלפיה לרומא ונשבה בקסמה של שכונת טסטאצ'יו הצבעונית והפעלתנית. את מה שהתחיל כשיטוט קולינרי שנהג לערוך עם בני... המשך