וילה רוזי: חופשה טעימה באומבריה

וילה רוזי, אומבריה

וילה רוזי שוכנת בבית אבן יפהפה הניצב בתוך כרם זיתים על מורדות מונטה סובאזיו, לא רחוק מהעיירה אסיזי שבאומבריה. הוילה מציעה חופשה משפחתית רגועה ונינוחה, לכל מי שמבקש להנות באופן האותנטי ביותר מאורח החיים האיטלקי הכפרי.

הוילה מורכבת משתי יחידות נפרדות, הסמוכות זו לזו:

דירת מימוזה (190 מ"ר) מחולקת על פני על פני שלוש קומות נפרדות וכוללת סלון מרווח עם אח, מטבח מאובזר וארבעה חדרי שינה זוגיים.

דירת מגנוליה (55 מ"ר) נמצאת בקומת הקרקע ובה חדר שינה אחד, מטבח מאובזר, סלון מרוהט.

לכל אחת מהדירות חצר מוצלת עם פינת ברביקיו, שולחן וכסאות גן.

השהות בשתי הדירות של הוילה מתאימה בעיקר למשפחה מורחבת (עד 12 איש), אך אפשר כמובן לשכור רק את אחת מהדירות.

סתיו באומבריה

אומבריה היא יעד מצויין לטיול בכל חודשי השנה ובמיוחד בסתיו, אז ניתן להנות משילוב מוצלח במיוחד בין מזג האוויר הנעים, המחירים האטרקטיביים ואירועי התרבות והאוכל המתקיימים בעיירותיה וכפריה העתיקים.

החגיגות מתחילות בעיר פוליניו Foligno במחצית הראשונה של ספטמבר עם שיחזור הסטורי של טורניר פרשים מהמאה ה-17 הנקרא Giostra della Quintana. שיא האירוע ייערך בשבת וראשון 14-15 בספטמבר. בשבועיים המקדימים את הטורניר נפתחות בפוליניו טברנות המציעות מעין 'מסע בזמן', שיחזיר אתכם לתקופת הבארוק ולמאכליה המיוחדים. גרסה 'אביבית' של הטורניר תתקיים בשישבת 14-15 ביוני.

במחצית השנייה של ספטמבר מתרחש בכרמי אומבריה בציר הענבים. באותם ימים נערכת בכפר הציורי מונטפלקו Montefalco  חגיגה המוקדשת ליין הסגרנטינו המקומי: במרכז הכפר מוקמים דוכנים לטעימה מהיין האדום הידוע, והיקבים המפיקים אותו פותחים את שעריהם למבקרים.

בסוף השבוע האחרון של ספטמבר (26-29/9) כדאי לחזור לפוליניו, המארחת את פסטיבל הפסטה הלאומי. בפסטיבל תמצאו דוכנים המגישים את המאכלים האופייניים לכל אחד מאזורי המדינה ותוכלו ליהנות ממפגשים עם שפים, פרזנטציות וסדנאות בישול, פעילויות תרבות ויצירה מפתיעות, המשלבות בין פסטה לאמנות.

גם חודש אוקטובר עשיר באירועים מעוררי תיאבון, כמו פסטיבל השוקולד של פרוג'ה, אחד מפסטיבלי השוקולד החשובים באירופה. הפסטיבל יתקיים בין ה-18 ל-27 לאוקטובר בעיר פרוג'ה, הידועה במסורת ייצור השוקולד שלה: כאן נולד שוקולד הבאצ'י המפורסם, Baci Perugina. במסגרת הפסטיבל יתקיימו אירועים רבים, כולם על טהרת השוקולד: מטעימות וסדנאות בישול ועד בטיפולים קוסמטיים ויצירת פסלים.

בזמן שהותכם בווילה רוזי תוכלו לטעום מהשפע הגסטרונומי של אומבריה, שכן בין אמצע אוקטובר לאמצע נובמבר מתקיים הקטיף בכרם הזיתים המקיף את הבית. האורחים המעוניינים בכך מוזמנים לצפות בכל שלבי הקטיף, עד לטעימת השמן הטרי, שנכבש זה עתה בבית הבד, על גבי ברוסקטה פריכה.

ואם כל הטעימות האלה השאירו בכם טעם של עוד, תוכלו ליהנות מארוחת ערב מיוחדת בוילה, על טהרת הבישול המקומי, מעשה ידיה של בעלת הבית…

להזמנות דרך בוקינג: Villa Rosy

האתר של וילה רוזי

 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

שמישהו יפתח את הברז

"אני לא מאמין שאנחנו שילמנו עכשיו על ביקור במפל מלאכותי" מקונן תייר איטלקי באזניה של הקופאית במרכז המבקרים, אבל הסבריה המלומדים לא מרגיעים את... המשך
וילה לה מוקיה, קורטונה, מזרח טוסקנה

וילה לה מוקיה, קורטונה, מזרח טוסקנה

לבעלי הוילה הזאת, הנמצאת ליד קורטונה שבמזרח טוסקנה, היה חלום: במשך שנים תכננו לרכוש בית חווה ישן, לשפץ אותו ולהפוך אותו למלון בוטיק קטן.... המשך